Stuff

2011-05-21

''Jordens undergång''

Det går ett ryckte att jorden ska gå under lördagen den 21/5 (idag).
Ni som är oroliga, läs detta:

En amerikansk domedagsprofet hävdar att slutet är nära, enligt Harold Camping möter vi alla vår skapare på lördag. Men den dystra profetian kan nog tas med en nypa salt, 89-åringen har räknat fel förr..
När dagen var till ända konstaterade den 89-årige bibelkännaren och domedagsprofeten att han ''kanske räknat fel''.

Han sa att idag runt klockan 18.00 på kvällen kommer det att bli en enorm jordbävning.
-Hände det? NEJ
Det finns andra som säger att det kommer att hända runt klockan 00.00 på natten.

Läs detta:

Jorden går under 1993, hände det? NEJ
Jorden går under 2000, hände det?, NEJ
Jorden går under 2005, hände det?, NEJ
Så varför tro på 21:sta Maj 2011?

4 kommentarer:

  1. De säger nog att det ska ske under AMERIKANSK tid så de är ju 6 timmar efter oss och de sa att det händer klockan 18.00 så det kommer att hända klockan 00.00 hos oss och det är ..... OM 40 MINUTER!!!! jag behöver inte vara orolig för jag tror INTE på att det ska hända men ändå har jag lite tro i det... eller kanske inte? :/

    SvaraRadera
  2. om ca 15 minuter är det ''jordens undergång'' :P
    jag tror faktiskt inte riktigt på detta som han mannen sa. trots allt, det har ju gått rykten för flera år sedan att detta händer men - det händer aldrig!

    SvaraRadera
  3. Ines Begovanovic2011-05-21 23:56

    Jag e inte riktigt säker på om det är 6 eller 7 timmars skillnad mellan Sveriges tid och Amerikas. jaja, det sker om 5 min eller om 1 timme och 5 min :\

    SvaraRadera
  4. Marcus Andersson2011-12-11 14:55

    det var jättebra min vän som inte skräms av detta

    SvaraRadera